Regning Tisdag 8/4

 
                                God Morgon Tisdag............
 
          Då var en av jobbar nätterna gjorda.....och när
          jag vaknade i dag hade jag en tendens till rygg-
          skott.....hoppas att jag klarar kommande natt
          utan att det "låser" sig ........Cykeln ska jag hämta
          i eftermiddag.....den blev Ella's ...kul....................
 
 
                     Ja då gav jag mig på pigtittaren
                     med vit målarfärg.......................
 
 
                Resultatet blev bra tycker jag.........
 
 
                  Den får stå här tycker jag.............
 
 
             Så tittade Ludde och jag ut på altan och
             ser tre övergivna solsängar i regnet......
             Ludde ville inte ens gå ut.....är det vädret
             i dag som kallas hundväder........men det
             är inget väder som Ludde gillar.................
 
             Ja då är det dags för lite frukost och sedan
             blir det en Ludde promenad ...om han vill
             eller inte..........A.........................................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0