Påskafton........

 
                      Påskafton och på baksidan i skuggan
                      visar termometern nästan 21 grader......
 
 
                 Då var det bara att slänga av sig
                 morgonrocken och intaga rygg-
                 läge i solstolen.......Härligt........
 
 
                   Jag gjorde en lite Jansson åt mig
                   själv......och ett glas vatten...........
                   men oj vad gott det är med Jansson....
 
 
          Men Goe firar med att grilla sig en
          entrecote, potatisgratäng, Bea och
          lite gott rödvin..........han ska ju inte
          dra i väg till något jobb...som jag
          ska göra om några timmar........
 
          Glad Påsk på er Alla Goa Blogg-
          läsare...........A..............................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en bra jobbarnatt!!

Kram <3

2014-04-19 @ 22:48:20
Postat av: Anita

Tack Mariana.....den var jättebra....men nu är jag ledig några dagar.....Kram <3

2014-04-20 @ 07:32:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0