Onsdag 16/4....

 
                    God Morgon Onsdag............
 
           Så här fina vitsippor har jag på tomten vid min
           berså.....och i år har de stått ovanligt länge tycker
           jag..................................................
 
 
              Nu har vi satt ut trädgårdsborden.....med
              en liten Påsk blomma på...............................
 
 
                  I dag blir det till att måla färdigt mina
                  trädgårdsstolar.....men det får jag nog
                  vänta med för just nu är det - 3 grader
                  Sedan blir det en sväng till Anki's för
                  att lämna tillbaka en tröja som inte
                  passade......och en sväng till Willy's
                  blir det också.......men nu först blir det
                  frukost........Ha en bra onsdag alla.....A.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Underbara vårbilder!!

Ha en jättefin onsdag!

Kram <3

2014-04-16 @ 08:34:03
Postat av: Anita

Ja Mariana den bästa tiden är nog nu....Kram <3

2014-04-16 @ 11:35:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0