Omelett......

 
                 Ja då är det detta dilemma...vad ska
                 man äta till frukost...........................
 
 
               Jag gjorde ett kylskåps race.......och
               hittade ...ett paket bacon, en tjockkorv,
               en bit purjolök och en spetspaprika......
 
 
                     Så det fick bli en omelett........
 
 
            Så slängde jag på lite oregano krydda.......
            Perfekt frukost-lunch-middagsmat.......nu
            behöver jag bara en smoothie och en
            knäckemacka med Stureost på till kvällen
            sedan är jag redo för andra och sista
            jobbarnatten.............A..................................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du borde tävla i Sveriges Mästerkock!!

Ha en bra natt!

Kram <3

2014-04-03 @ 16:12:52
Postat av: Anita

Haha.....nej du någon mästerkock blir jag aldrig...Tack Mariana <3

2014-04-03 @ 16:22:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0