LÖRDAG 12/4

 
                        God Morgon Lördag.......
 
          Här är vi uppe med tuppen ...frukosten
          är avklarad....lyssnar just nu på ring så
          spelar vi.......Goe är ute och ska sätta
          fram lite utemöbler......sedan ska vi dra
          ut till Marieberg och handla........jag ska
          köpa nya hall mattor om jag nu hittar några..
          Köpte denna barnbilstolen i går för 150 kr
          det tyckte jag var billigt.....men den var
          smutsig så det tog ett tag att få den ren..
          men nu sitter den i bilen för vi ska hämta
          lilla Ella i dag också......................
 
 
              I går blev det ragger till kvällsmat.....gjorde
              lite nytt....jag knaperstekte lite bacon och
              blandade i smeten......men det är nog bättre
              att ha fläsk eller bacon brevid.......
 
 
                         Goe talar med djuret.........
 
 
                       Chili plantorna växer............
 
                   Nu är det dags att göra sig i ordning
                   för dagens äventyr....Ha en bra lördag...A....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0