Kort natt på jobbet......

 
 
 
                       God Morgon Tisdag............
 
            Jag blev in ringd för att jobba natten som
            har gått......Så därför blev det en hemgjord
            hamburgare till kvällsmat.........
 
 
                  Den här tunikan eller klänningen skickade
                  jag efter från laredoute.....jag gillar ju svart
                  och så tyckte jag att färgerna runt halsen
                  passar mig.....................................................
 
 
             Man fick med olika skärbräden.....en för
             kött...en för fisk......en för kyckling och en
             för grönsaker.....ska bli kul att prova...men
             jag saknar en för bröd.............
 
 
               Fyra färggranna knivar var det också
              med ...och det ska bli så spännande att
              prova.....för när jag vill köpa något sådant-
              här....så sparkar Goe bakut direkt.......för
              en kniv som ser ut så här går ju naturligtvis
              inte att skära med...det är bara skådebröd....
              men nu jäklar ska vi upp till bevis................
 
 
              Så kom svärmor och lämnade en
              påsk duk och en garn Påskkärring.........
 
 
             Jag får nog ta på mig denna tunika till
             Påsk ....tycker att färgerna passar så
             bra......................................................
 
 
           Sedan får jag nog passa på att inviga dessa
           också..eftersom de har Påsk färger..............
 
           Det blev en kort natt....jag gick hem kl 02.00
           det var rätt skönt att krypa ner i sängen då..
           I dag blir det att lägga in sill och rulla lite
           köttbullar.....Ha en bra tisdag.............A............
 
 
 
 
 
 
      
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0