Onsdag 18 /9

 
                 I dag är det redan Onsdag......jag och
                 Ludde ska ta en promenad till konsum
                 för att handla lite.....jag ska göra en allt-
                 i- ett kyckling med apelsin och druvor....
 
                 Det var länge sedan jag bakade mat-
                 bröd så det ska jag nog göra när vi har
                 varit på vår lilla promenad.......Solen
                 skiner och det är 15,5 grader ute....men
                 det finns svarta moln vid horisonten, så
                 några regnstänk blir det nog framåt dagen
                 Ha en bra dag........A...............................
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en fin dag!

Kram <3

2013-09-18 @ 14:09:09
Postat av: Anita

Tack Mariana....den blev rätt så bra till slut..Kram <3

2013-09-19 @ 21:29:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0