Jobbarhelgen är över...

 
            I fredags kväll åkte vi till Lekhytte kiosken för
            att äta....nu är jag trött på pizza från Fjugesta
            ska bli så gott när de öppnar på torget...........
            Hamburgare som jag har provsmakat och pommes..
            Daniel var med och tog en bakad potatis med
            skagenröra......helt ok faktiskt...............................
 
            Det har varit min jobbar helg och den har gått
            fort......vi är inne både på Linden och Oxelgården
            på nätterna och vi får många goda skratt............
 
 
          I Lördags fick Goe Gubben besöka barn-
          barnet Ella utan att jag var med....och då
          fick jag detta kortet på mms från Magnus..
          kanske blir det en bild i na på jag och mitt
          barnbarn........Ha en bra vecka........A....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0