En dag i staden..

 
 
               Grattis Ella i dag fyller du 8 månader....<3....
 
 
           Jag tillbringade hela dagen inne i Örebro
           igår.......jag hade nämligen gett Magnus
           i namnsdagspresent fönstertvätt.....och
           nu var det dags...............................
 
 
               Farfar tog ledigt halva dagen och då tog vi
               med Ella till stadsparken och Wadköping
               på 11/2 timmes promenad.....så hon fick
               sova en stund i kärran..................
 
 
             Haha...den här bilden tog Ella farfar när
             vi hade tappas min telefon som Ella
             tycker är så god att bita på....hon vart
             väldigt intresserad var den tog vägen...
 
 
              Lille Ludde kom visst med på ett hörn
              också........Jodå alla fönsterna blev
              putsade i 3 rums lägenheten, de bor
              i en lägenhet med högt i tak så det
              var att stå på en stol för att räcka
              upp att putsa och det känns i dag,
              i vissa muskler som jag kanske inte
              använder dagligen......Anna bjöd på
              goda kåldolmar och på promenaden
              åt jag en glass.....men jag gjorde nog
              av med mycket energi i går för i natt
              vaknade jag med 2,8 i B-glucos.......
              så klockan 02.15 satt jag och åt
              franskt lantbröd och drack saft i
              köket.....i dag blir en lugn dag
              men redan i morgon ska jag ut
              på nya äventyr...........A.......................
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
        
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hördu fina Anita, Du måste hålla koll på blodsockret när Du håller igång så där... :) :)

Ännu värre blir det sen när Ella har börjat springa och Du ska hänga med... kram <3

2013-09-13 @ 10:49:26
Postat av: Anita

Haha....det blir att smörja upp rullstolen så att jag hänger med.....kram <3

2013-09-13 @ 11:35:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva

Vad go o glad lilla Ella är. Vilken bra namnsdagspresent. Visst är det fint i stadsparken. Jag gick där mycket, när jag hade hälsat på Monica på sjukhuset.Var så skönt att bara strosa där. Oj vad Lars är lik Rune. Jag hajade till när jag såg kortet.Ha en skön helg.

2013-09-13 @ 21:46:58
Postat av: Anita

Hej Eva...Ja Ella skrattar för det mesta, det var så soligt och skönt i stadsparken så det blir nog flera promenader där med Ella, rogivande, tycker du att Lars och Rune är lika...ja du ser ju det bättre än jag, men de har säkert drag av varandra...önskar er också en skön helg...

2013-09-13 @ 22:42:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0