5:2

 
            Jag har gjort en soppa på gröna ärtor
            enligt 5:2 dieten....och den var så god
            den var både len och het på samma
            gång........och jag var så nöjd för jag
            blev mätt.....sedan blev det en promenad
            med goe Ludde.....och så kom jag in.......
            och där framför ögonen står det en äppel-
            kaka.....och vad hände...jo när jag hade
            svalt sista tuggan kom jag på att...den
            biten var ju inte så lämplig att äta om
            man ska köra 5:2.......så var den dagen
            förstörd..........A.......................................
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hmmm.... även solen har sina fläckar...
Det kommer nya dagar!

Kram <3

2013-09-24 @ 23:26:42
Postat av: Anita

Haha....ja snart är det onsdag...typ 20 minuter kvar...Kram <3

2013-09-24 @ 23:40:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0