Träning och IKEA

 
                    God Morgon Onsdag.........
 
        Här är mitt program som jag har fått av Carina,
        sjukgymnasten........och det körde jag igår på
        VC nästan en timma.......och idag var det svårt
        att komma ur sängen......jäklar i min lilla låda
        vad det värker i kroppen.......men det ska vi råda
        bot på i dag, för jag ska träffa Goa Mariana, och
        vi ska ha en heldag på IKEA.....vi brukar ju träffas
        inne på Marieberg annars, men nu ska jag köpa
        lite tyger och det ska jag göra på IKEA så då stannar
        vi där hela dagen ....för jag tror nog att det är fram-
        plockat en hel del julsaker och annat bråte som man
        kan klämma och känna på......nej nu är det dags att
        sätta fart......Ha en bra dag.......A............................
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Visst blev det en härlig IKEA-dag!!
Och Du var fräsch som en dag... :)
Det märktes inga sviter efter någon träning.

Tack goa Anita för den här dagen!!

Kram <3

2013-10-30 @ 20:40:23
Postat av: Anita

Ja skit kul var det.....vi måste göra om det snart....jo du fräsch vet jag inte om det kan kallas för...men jag var ju på benen hela dagen...förutom när vi satt överallt....Kram <3

2013-10-30 @ 22:48:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0