Tisdag kväll.......

 
                     Då blev det en äppelpaj gjord på
                     förmiddagen, för Erik och Jessica
                     kommer hem i kväll en sväng.....
 
 
                    I går blev det en soppa gjorda på
                    gröna ärtor och lite annat gott,....
                    och ett par ägghalvor....gott.......
 
 
              Men i dag blev det bastantare mat..........
              kroppkakor, smör, grädde och lingon-
              sylt.......och jag är fortfarande mätt.........
              Lars tappade en plomb i söndags när
              vi åt mat, så i morgon e.m har han tid
              hos Martin tandläkare.....och efter att
              kommer därifrån blir det nog en sväng
              in till Marieberg........jag ska köpa svart
              färg och fötter till min bricka tänkte jag
              Nu håller Lars på med att montera en
              sängram....och där har vi lite olika
              meningar om en sängkappa som jag
              har haft förut.......men det visar sig snart
              vem så går vinnande ur den striden......
 
 
                 Det var den här sängen som skänktes
                 bort på fejan i går och som Lars och
                 jag hade delade meningar om.......men
                 jag fick rätt.....jag kunde ha sängkappan
                 på denna sängramen.....ny säng för ingen-  
                 ting....fin blev den också där den står på
                 plats.....................A..............................
           
 
       
 
                   
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är allt en riktig "turgumma"!
Och rätt får Du väl alltid!

Hoppas att Du får ordning på Dina onda leder.

Kram <3

2013-10-15 @ 21:57:20
Postat av: Anita

Hej Mariana......ja ibland har jag tur....och det är roligt.....och ha rätt är ju ändå roligare...Jag får äta lite piller när det värker för mycket...men det är som det är.....Kram <3

2013-10-16 @ 06:08:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0