Tidig Morgon...

 
                             God Morgon Onsdag...............
 
               I dag är jag uppe med tuppen....jag har kommit
               in i en annan fas, nu när jag varit hemma........
               05.15 slog jag upp mina ljusblå...........Lars ska
               åka tidigare till jobbet i dag eftersom han ska till
               tandläkaren i dag så då gick jag upp när han ändå
               var uppe och stökade.........Till frukost i dag blir det
               bananpannkaka.....ja det låt lite si så där........men
               jag ska försöka att följa lite 5:2 diet .....om jag nu
               inte tröttnar igen......men det här tror jag passar
               mig bättre än LCHF där jag fick ont i gallan när
               jag åt den.......och nu måste jag försöka gå ner i
               vikt både för ryggen och för värken i händerna....
               eftersom jag inte får äta vissa mediciner...........
 
 
                      De här pallarna har vi haft i sommar-
                      stugan och nu när jag möblerad om
                      i "pojkrummet" blev de över och därför
                      sålde jag dem för 50 kronor...så man kan
                      säga att jag tjänade lite pengar på att få
                      en sänggavel till skänks.......nu ska jag
                      läsa tidningen och äta frukost..........A.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Gomorron sköna frun!! <3

Lycka till med nya dieten!

Kram <3

2013-10-16 @ 09:13:59
Postat av: Anita

Tack fina Mariana <3

2013-10-16 @ 14:35:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0