Svårt att sova....

 
 
           Ja då sitter jag här igen.....Goe har gått
           och lagt sig ....men jag känner att jag har
           svårt att sova ....därför sitter jag och köper
           lite saker till Ella.....här blev det 8 st  Nalle
           Puh böcker....................................................
 
 
             Hon har ärvt den musikaliska sidan från
             mamma Anna och Morfar
 
 
 
            Eftersom hon verkar musikalisk så blev det
            en sådan här också.....................................
 
 
            Ja så blev det en fjäril som låter och
            blinkar.......lika bra tror jag att Farmor
            behåller de sistnämnda......kan ju bli
            för mycket skön musik för föräldrarna
            Sov Gott.................A...........................
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

... det ska börjas i tid!

Kram <3

2013-10-07 @ 12:51:28
Postat av: Anita

Jo men det vet du Mariana.....barnbarnen är alltid tidigast och bäst på allt....Kram <3

2013-10-08 @ 10:37:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Jag vet!!!!!

Kram <3

2013-10-09 @ 09:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0