Söndags Pyssel....

 
                 Ja då har vi flyttat upp chilin och mitt
                  gräs på övervåningen i hallen och
                  hoppas att det kan övervintra där....
 
 
             Ett extra rum på övervåningen...som jag ska
             utnyttja mera nu när jag har jobbat natt på
             helgerna när Lars är hemma...så att jag inte
             blir så störd.........
 
 
                  Köpte två svarta rullgardiner på annons
                  för 60 kronor som vi ska sätta upp i de
                  två små rummen.....så att det blir riktigt
                  mörkt där inne........................A..............
                 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0