Sjuka....

 
                         God morgon.........................
 
           I dag blir det en slappar dag för jag är för-
           kyld.....den där träningen får anstå till en
           annan gång.....och Ludde är också förkyld
           så han ligger och drar sig i våra sängar....
 
           Huvudet värker och näsan rinner....och inte
           vet jag vad jag ska äta till frukost....och kl
           är över 12.....kanske ska jag koka mig ett
           3 min ägg....ta en hård tunnbrödsmacka med
           en skivad avocado på, och kopp te kanske....
 
           Till middag blir det nog en kyckling och blom-
           kålspanna med mandel och sambal oelek...
           jag känner en stark längtan efter heta
           kryddiga maträtter.......A............................
 
          
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Krya på Dej älskade vän!!

Kramar till Dej & Ludde... <3 <3

2013-10-24 @ 13:06:14
Postat av: Anita

Tack fina Mariana....jag är mest orolig för Ludde...Kram <3

2013-10-24 @ 13:31:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0