Ny Bricka....

 
                       God Morgon Tisdag............
 
         I går när jag var ute och gick så plockade
         jag lite fina blad....de ligger ju och skräpar
         borti kring .....de har nu torkat och legat i
         press......jag har en bricka med glasskiva
         så jag tänkte lägga bladen under skivan,
         men först ska jag nog sprej måla själva
         brickan svart......bildbevis kommer nog så
         småningom.......brickorna är nämligen
         grovsopor fynd............A.................................
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är fantastisk!!

Ha en fin dag!

Kram <3

2013-10-15 @ 08:40:07
Postat av: Anita

Tack Fina Mariana <3....Ha en bra dag du också <3 Kram..

2013-10-15 @ 10:25:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0