Lite smått och gott....

 
        Ja då var det dags att skruva isär och
        plocka in trädgårdsmöblerna för denna
        gången.........ledsamt.........
 
 
           Önskar att det snart är första Advent så
           att man kan ta sig en Glögg ( jo jag vet
           att vissa har tjuvstartat) men jag håller på
           traditionerna,hehe.....de tre små porslins-
           dockorna fick jag i Julklapp när jag gick i
           tredje klass (jo man köpte en julklapp och
           så fick man en annan)....de här är från Kina
           och färgen börjar flaga men jag tycker att de
           är fina ändå.........
 
 
                   Ella och jag när hon var bebis......
 
 
            Och i morgon fyller denna Goa och Glada
            Ella 9 månader......Grattis snuttan <3....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hmmm.... kan väl aldrig tro att någon tjuvstartar...

Längtar också till advent!

Krya på Dej!!

Kram <3

2013-10-13 @ 00:05:53
Postat av: Anita

Haha...Att det finns folk som tjuvstartar finns det bildbevis på.....men innan advent måste vi träffas Kram <3

2013-10-13 @ 00:18:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Tack för det fina vännen min!! <3

Nu har jag skrivet bevis på det!! :) :)
Det tar jag som ett löfte!

Kram <3

2013-10-13 @ 12:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0