köttsoppa....

 
                      På eftermiddagen tog jag en morot
                      som vägde 150 g och gav 45 kcal...
                      Den sista måltiden för i kväll blev
                      2,5 dl köttsoppa som gav 81 kcal
                      så jag hamnade nog 9 kcal över
                      den tillåtna mängden..........Men
                      nu hoppas jag att kvällen går fort
                      så att jag snart får gå och lägga mig
                      för vid midnatt har jag klarat mig på
                      500 kcal......så då kan jag gå upp och
                      äta något om jag vill.......det ska bli
                      roligt om jag kan följa denna diet.....
                      med min dåliga karaktär.......A.........
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ujejuj, "ärtiga Märta", Du kommer att försvinna och det går inte för sej....

Kram <3

2013-10-16 @ 18:03:51
Postat av: Anita

Haha....Den risken är inte så stor Kära Mariana...<3

2013-10-17 @ 10:26:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0