Karlstad helg......

 
                    Lördag morgon och en fika på
                    stan i Karlstad.........
 
 
                   Sedan blev det lite handling........
 
 
                  Jag är ju inte mycket för Halloween men
                  men dessa två tyckte jag var fina så jag
                  köpte dom......kan ju ge bort dom senare....
 
 
            Efter att ha stått på en parkeringsplats in
            i stan över natten så åkte vi till en camping-
            plats........och här har vi utsikten..................
 
 
                            Ludde slappar........
 
 
                     Lars och Lasse i grilltagen.......
 
 
                              Vy över Vänern.......
 
 
 
             Vaknade upp till snöfall på söndags-
             morgonen................
 
 
             Ludde gillar ju snö så han var nyfiken.....
 
             Ja det var den husbilshelgen......och det
             skulle ju vara den sista för i år var meningen,
             men nu hör jag på nyheternas väder prognos,
             att i slutet på veckan ska det bli 18-19 grader
             varmt....så vi får väl se om det blir någon mera
             tur.....men denna måndag vaknade jag med
             halsont......kanske en liten Ella bacill........A.......
        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härligt... vi hörs.. :)

Kram <3 ... från Karlstad!:)

2013-10-22 @ 12:27:41
Postat av: Anita

...<3 <3.....

2013-10-22 @ 15:16:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0