IKEA med MARIANA

 
                   Nu är det kväll, efter en trevlig dag,
                   som jag har tillbringat med Mariana
                   på Ikea......vi kom inte så långt förrän
                   vi hamnade i en hörna med sängar....
                   och där satt vi och pratade......efter
                   det hamnade vi på soffavdelningen...
                   då satte vi oss där någon timma.....
                   Ikea är ju ett perfekt ställe när man
                   ska ha träff med kompisar.....det finns
                   ju sittplatser överallt.........................
 
 
              Mat och kaffe finns det ju också...så man
              behöver inte gå hungrig..................
 
 
            Hmm...jag undrar just vad hon letar
            efter här.....pengarna kanske ??
 
 
               Jodå hon köpte sig en lite julgran
               och lite röda kulor också............
 
 
             Vi fick tillsammans ihop en vagn full med
             saker....förutom julgran och kulor blev det
             tyg, blomkrukor,  blommor, matlådor, ljus
             tavelramar, julpapper, etiketter....mm......
 
             När jag kom hem blev det sängen för att
             räta ut ryggen...och där somnade jag och
             sov någon timma.....så nu lär jag nog få
             sitta här en stund innan det blir sängen
             igen....men dag har varit rolig och det
             lever jag på länge....Tack Mariana....kram...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack själv finaste Anita!!
Väninnedagarna med Dej är guld värda!

Men Du är ju livsfarlig med kameran.
Ja, jag fick titta djupt i plånboken innan jag hittade några pengar.
Men det gör ingenting.
Du vet ju vart jag skickar fakturan!!

Kram <3

2013-10-30 @ 23:07:05
Postat av: Anita

Haha.....här gäller det att vara med när mobilen är uppe annars kan det bli lite tokiga kort....ja skicka iväg fakturan du......bevis finns ju som sagt...härlig dag hade vi i alla fall....som vi snart måste göra om....Kram <3

2013-10-30 @ 23:14:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0