Heldag med Fina Mariana....

 
                  Här står jag i badrummet och har
                  fixat till mig för en heldag på Marie-
                  berg Galleria tillsammans med min
                  gode vän Mariana........................
 
 
                Ja det blir som det brukar bli när vi
                träffas....mycket skratt och prat......
                så vi började med lite fika strax efter
                klockan 11..........så tittade Mariana
                på klockan för hon började bli hungrig..
                och vi höll på att slå avigt.....för klockan
                hade blivit 13.30......Det var bara att för-
                flytta sig till ett matställe......................
 
 
           Maten blev lite kall för vi var ju tvungna att
           kolla in på våra mobiler om någon hade varit
           inne och kollat vad vi gjorde.............................
 
 
      Jag beställde en barn pizza och den var alldeles
      lagom..............................................
 
 
            Vi var inne och tittade på lite kläder i några
            affärer....och lite handlat blev det...........det
            sista vi gjorde var att köpa två triss lotter....
            och vinsten skulle vi naturligtvis dela på.....
            men nu blev det inget att dela på för det
            var nit på båda två lotterna............men
            skam den som ger sig....bättre lycka
            nästa gång...............................................
 
 
            Ja då fick jag lite mera röda detaljer
            till mitt kök....Tack Mariana för en bra
            dag..........................................
 
 
                  Fina Ella fick naturligtvis vara med på
                  ett hörn.....lilla snuttan..........................
 
                 
                  Pappa skulle ha fyllt 110 år i dag...........
 
                  Magnus lades in på RSÖ för att operera
                  bort sina halsmandlar och Lars vad med
                  honom.......jag kom in på e.m och skulle
                  hälsa på....och möter narkos läkaren i
                  hissen....och han säger att vi måste
                  operera om Magnus för på uppvaket
                  fick han en störtblödning.....oj vad jag
                  grinade då...fy vad jag tyckte synd om
                  Magnus som då var 7 år.......året var 1989
                  Hoppas ni haft en lika bra dag som jag....A.....
 
                    
                 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Finaste Anita... <3

Vilka härliga minnen vi ser till att skaffa oss!

Tack för en underbar dag, som fyllde på mitt energiförråd! Och tack för dom jättefina örhängena!

Ta hand om ryggen!

Kram <3

2013-10-03 @ 21:37:56
Postat av: Mariana

Vad fint med den snygga bilden på Dej när man går in på bloggen!
Kram <3

2013-10-03 @ 21:42:58
Postat av: Anita

Tack själv Mariana...haha jag var ju tvungen att fixa dit ett kort eftersom du frågade varför jag inget hade.....får fylla på med lite fakta senare...tack för de fina hjärtljusen... passade perfekt på skänken.....Kram <3

2013-10-03 @ 21:46:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0