FREDAG

 
                        God morgon Fredag......
 
           Ja då är frågan om vi ska ut och åka
           husbil i helgen......men nu är jag trött
           och förkyld...och vädret ska ju inte bli
           så där jättebra.....och bara sitta inne i
           en husbil och titta på varandra tycker
           jag inte är så lockande.......................
 
           Löv löv löv.....massa jäklar löv över
           hela tomten och utanför muren.....
           det som ligger utanför muren ska vi
           försöka ta bort i dag när Lars kommer
           hem från jobbet...............
 
 
                Eftersom jag inte har kommit upp till
                sjukgymnastiken har jag fått träna lite
                hemma på pilates bollen framför tv:n
                och det har funkat bra.......Nu blir det
                lite frukost .........A................
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Finaste Anita, fortsätt att krya på Dej!!

Ha en jättefin helg!!

Träffar Dej mer än gärna på onsdag!!

Kram <3

2013-10-25 @ 13:54:37
Postat av: Anita

Hej Goa Mariana..klart att jag ska krya på mig..blir nog en husbils tripp i morgon ....och jag vill gärna träffa dig på onsdag....så kul det ska bli...kramen <3

2013-10-25 @ 23:30:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0