Första snön.....

 
           Härlig Fredagsmorgon att
           vakna upp till, och den första
           snön har kommit i natt.........
 
           Jag var ju hos sjukgymnasten
           i går och fick mig en genom-
           gång på maskinerna uppe på
           VC......och i morse när jag vaknade
           hade jag lite lätt nackspärr......men
           kl 11 i dag ska jag upp och köra ett
           pass......I e.m drar vi till Karlstad
           för en sist tur med husbilen....men
           vi ska ha husbilen hemma över
           vintern så jag kan gå ut och mysa
           när jag vill......nu blir det kaffe....A....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad härligt att dra iväg till Solstaden!!

Ha en jättefin husbilshelg i sköna Värmland!!

Kram <3

2013-10-18 @ 09:29:36
Postat av: Anita

Tack fina Mariana <3 kram <3

2013-10-20 @ 18:40:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0