Ella och Ballongen...

 
          Asiatisk fläskfile, sallad, svamp och feferoni....
          blev det i kväll och det var gott...................
          Jag var på jobbet ett par timmar för att lära
          mig om hur man låser upp dörrar med vår
          mobiltelefon......och trött var jag ju, så när
          jag kom hem gick ut en kort promenad med
          Ludde......sedan gick jag och la mig och sov
          till Lars kom hem klockan 17.......skönt......
 
 
           Fick ett mms från Anna i dag....ballongen
           blev till belåtenhet ....för här sitter Ella i
           pyjamas och leker med den......roligt.....
 
           I morgon ska jag ut på äventyr och jag
           hoppas att ryggen håller.......A.............
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

... det hoppas verkligen jag också!!

Kram <3

2013-10-02 @ 23:00:25
Postat av: Anita

Kram <3

2013-10-03 @ 19:44:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0