Efter badet

 
 
                      God morgon måndag....
 
         Här sitter jag i tunnan och tittar mot månen i
         ångan från det varma vattnet.........det var ett
         ca 2.5 timmars långt bad......och för att ha varit
         ett provbad......sedan Lars plastat tunnan, fått
         i pannan, borrat större hål för bultarna.....sitter
         jag här och är lika len i skinnet som när vi badade
         innan tunnan var plastad.....så det var nog en bra
         ide att plasta tunnan för nu behöver den inte stå 
         med vatten i hela vintern utan fylls bara vid bad........
 
 
              Chili frukterna som nu har fått flytta in i
              kuvösen igen växer fortfarande...........
              eftersom jag har mera än väl, kommer
              jag att ge bort om någon vill ha...........
 
 
              Här är av den större sorten........
 
 
                Det är både gröna och orange....men när
                de är mogna blir de röda.........................
 
                Jag vet inte om det var det varma badet
                eller att jag bara har vilat som har gjort
                att ryggen känns bättre.......samtidigt så
                kände jag i går när vi var i Marieberg och
                handlade och åkte mellan affärerna, att
                dessa snedvridningarna i och ur bilen inte
                är så bra ........A..........................................
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej vännen... <3

Imponerad av chilifrukterna!!

Hoppas att Du tar det på allvar med snedvridningarna ut & in i bilen.
Säkert för tidigt att tänka på jobb!!

Ha en bra dag!

Kram <3

2013-10-14 @ 11:33:17
Postat av: Anita

Hej Mariana...Ja jag är också imponerad av chilin...jag hoppas verkligen det ger sig med ryggen...nu är det största problemet höger handen tror jag...värker som sjutton....men så är det att bli gammal....kram på dig <3

2013-10-14 @ 12:19:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0