Blåst och regn men varmt.....

 
                     God morgon Tisdag...................
 
            I dag var jag sugen på en smoothie till
            frukost.......och eftersom så många har
            blivit magsjuka av bären man köper
            så tycker dom att man ska koka dem
            först .....så det gjorde jag i dag.........
 
 
         Jordgubbar, Blåbär, filmjölk och stevia....det
         var innehållet .......så gott............................
 
 
              En riktig energi dryck.....då får vi se vad
              jag orkar med i dag med min onda rygg..
 
 
            Höstträd från Daniel's balkong.........
 
 
             Pannan är på plats i tunnan nu är det bara
             något som ska torka?? sedan är det dags
             för att fylla i vatten och göra en proveldning
             då gör jag kanske ett dopp ...vi får se.......A....
 
 
 
 
 
       

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej fina Anita!

Kanske bra för ryggen med ett varmt bad i tunnan!

Kram <3

2013-10-08 @ 11:54:25
Postat av: Anita

Ja Mariana...jag längtar verkligen nu efter ett varmt bad....det skulle sitta fint med min rygg...Kram<3

2013-10-08 @ 14:26:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0