Barn och barnbarn....

 
           I söndags kom pojkarna hem för att hjälpa
           Lars med att sätta pannan i tunnan.....och
           bli bjudna på köttfärslimpa .......och då var
           Ella med också................
 
 
          Nu ska hon bara gå och gå .....men det
          pappa Magnus göra med henne.....själv
          har jag så ont i ryggen så jag undrar hur
          mina två jobbar nätter ska bli.................
 
 
           Jag gjorde mig till och köpte en pipmugg
           till henne.......men hon föredrar att dricka
           i vanlig mugg utan pip.................
 
 
            Tre små risgryn till tänder har hon nere
            i munnen......och två är på gång upp, men
            har inte riktigt kommit igenom ännu...........
 
 
             Nu är kläderna på och det är dags att
             åka hem........................................
 
 
           När hon kom låg hon ock sov i bilstolen....med
           en bar fot......lite typiskt för Ella snuttan...........
 
 
             Hej då Ella....vi syns en annan dag......................
 
 
            Slänger in en bild på hennes pappa också.......A........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Visst är det kul att se likheter!

Var rädd om ryggen!

Kram <3

2013-10-01 @ 15:26:53
Postat av: Anita

Hej Mariana....Ja det är kul att se likheten ...men samtidigt ser jag Anna hennes mamma också....Skitrygg....Kram <3

2013-10-01 @ 22:29:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0