Torsdag 7/11

    
        Hej Torsdag..........
 
    Då har jag jobbat en natt igen och denna
    natt med fina Ulrika......jätteroligt var det,
    hon har inte jobbat sedan hon slutade hos
    oss i Juni....men det gick som en dans......
    vi har samma tänk och då trivs jag att jobba,
    i natt blir det fina Tarja och det är samma med
    henne det bara flyter på......... 
 
    Jag har skickat efter den här vågen...där får
    man reda på hur mycket kcal, kolhydrater,
    proteiner och fett jag äter....jättebra våg när
    man går på 5:2........
 
    Efter en promenad på samhället tog jag
    cykeln och drog iväg upp till VC.......så
    nu har jag tagit influensa vaccin.....jag
    tillhör ju en riskgrupp säger de lärde.....
    men det är väl ingen som vill erkänna att
    man är en risk.......nu blir det sängen för
    att vila innan nästa nattpass.......A............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0