Tomteljuslyktan...

 
                      God morgon Torsdag.........
 
          Nu har jag plockat fram min fina tomteljus-
          lykta som jag fått av Daniel......den är så
          fin, så den brukar jag ta fram till 1:a advent
          men nu tyckte jag att den skulle fram..........
 
          Goe Gubben kom hem från jobbet i går med
          förkylning och feber så nu ligger han pall....
          därför fick jag ta över Ludde's morgonpromenad
          och det var riktigt skönt med en långpromenad
          tidigt på morgonen.........nu blir det lite frukost...
          vi har en " 2 " dag i dag så då är det 500 kcal som
          gäller.......och så ska jag göra ett besök på Kupan
          när de öppnar klockan 10.....jag har kikat i ett
          skyltfönster och det fanns lite där som föll mig
          på läppen..........A.....................................................
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0