Tisdag....

 
                       God Morgon Tisdag.......
 
         Nu har jag fått hem min våg som berättar hur
         mycket jag äter dagligen.....vågen med närings-
         värdesanalys.....tallriken med fil, linfrö, psyllium
         och en liten clementin gav 150 kcal.......det är
         en bra frukost som jag äter varje dag.....inte bara
         de dagar som jag får äta max 500 kcal / dag.......
 
         Klockan 1400.....blir det HLR ( hjärt, lung räddning)
         på Linden och sedan har jag APT på Classons....
         så denna dag verkar vara fulltecknad.....och i kväll
         är det fotboll igen..........A.........................................
        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0