måndag kväll

 
                  Dagens middag blev 1 ägg grönsaker i ugn
                  och kokt fisk med kryddpeppar på......335 kcal
                  och då var jag uppe i dagens 500 kcal............
 
 
            Vi var ju en sväng till Marieberg....men
            det vi skulle ha tag på fanns inte så där-
            för köpte jag en tomte....rätt söt tyckte jag...
 
 
               Lite Julskivor blev det också........men
               nu är det sängen som gäller för mig......A....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken helskön tomte!
Du är jätteduktig med Din kosthållning!

Kram <3

2013-11-25 @ 22:22:04
Postat av: Anita

Ja tomten tänkte jag ge bort, men nu vet jag inte om jag vill för den var rätt söt...men jag kan ju köpa en till och ge bort....ja nu gäller det att hålla igen på maten...så det syns på vågen, jag ska inte balla ur denna gången.....Tack för att du hejar på mig....Kram <3

2013-11-26 @ 11:06:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0