Magnus 31 år

 
                         God Morgon Tisdag.........
 
            I Söndags var vi och Gratulerade Magnus som
            fyllde 31 år.......här är han och fina Ella och bakom
            står Erik och spelar piano........vi blev bjudna på god
            mat och en himmelsk kladdkaka till efterrätt, med hallon-
            sås och vispgrädde,  jättegott.......jag jobbade natten till
            söndag.......och det var världens dimma ute, så det gick
            inte fort i Lekebergsskogarna  kan jag lova................
 
            I går var det måndag och då stod träning på program-    
            met......jag körde rätt hårt på maskinerna och sedan
            gjorde jag en del övningar hemma på pitalesbollen
            och mattan........och nu i morse innan jag gick upp
            ur sängen gjorde jag 100 st höftövningar..........jag
            är så stel i hela kroppen  så det måste töjas varje
            dag.......I dag blir det medarbetarsamtal med chefen
            och så ska jag leta på något gott recept till middag
            Ha en bra Tisdag.........A............................................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0