Långledig

 
                         God morgon Tisdag..........
 
           Jag fick sitta en stund och tänka efter vad det
           är för dag i dag.........efter en rapport i veckan,
           att man kan få hjärnskador efter att man har
           vakennätter här i livet.......undrar jag hur det
           egentligen står till med mig........efter att ha
           jobbat natt i snart 22 år och haft mycket vaken-
           nätter måste det ju vara illa ställt på den fronten...
 
          På jobbet är det mycket nu.....många nycklar bär
          vi på oss......jag har försökt med att öppna med
          telefon  men jag vet inte jag .......jag loggade in
          och det funkade ok......sedan kom ett larm via sms...
          men då var jag tvungen att logga ut för att kunna
          se på telefon vem som hade larmat....nu i början
          tror jag att det ta väldigt lång tid och är om-
          ständigare än att använda en nyckel.......Nu
          är jag i alla fall långledig.....och det känns skönt
          för jag fick känningar av min onda rygg i natt.....
 
          Nu är det mörkt när man går och lägger sig
          och halvmörkt när man vaknar...november
          månad kunde de gott stryka från almanackan,
          det finns ingen glädje i den månaden...........
          förutom att jag ska på barndop på lördag <3...
          Ha en fortsatt bra dag.......A............................
         
         
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0