Jobbarhelg och födelsedagskalas...

 
                              God Morgon Fredag...........
 
            Här öser regnet ner och man måste ha tända
            lysen för att kunna se............Här är en av de
            två grovsopefynden som jag "tog " hand om
 
 
           Här är det andra som jag tog hand om.....
 
 
           Jag målade brickorna svarta och så har jag
           pressat lite gräs och löv som jag la under
           glasskivan och då blev det så här................
 
 
             Ja de duger väl att servera morgonkaffet
             i sängen på.........I dag blir det en inne-
             dag med lite träning på pilates bollen,
             och när Lars kommer hem ska vi åka
             till kyrkogården och tända ljus........
             Min jobbarhelg är här, men det är en
             kort helg......och på söndag fyller
             Magnus 31 år så då blir det kalas
             i stan.......och träff med lilla Goa Ella......
 
             Ha en bra Fredag alla Glada.......A......
            
         
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Underbara brickor!!

Ha en jättefin helg!!

Kram <3

2013-11-01 @ 12:18:07
Postat av: Anita

Tack Mariana......En trevlig helg önskar jag dig också...Kram

2013-11-02 @ 11:40:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0