Hjärt-Lung Räddning.....

 
              God morgon Onsdag...........
 
       I går var vi och uppdaterade oss i Hjärt-
       Lung räddning......första gången jag fick
       lära mig det var 1970 när jag gick biträdes
       kursen och andra gången 1992 när jag gick
       och läste till USK:a....men det sitter liksom i
       ryggmärgen hur man ska göra...och det har ju
       inte ändrat sig så mycket sedan jag lärde mig
       det första gången......och efter det var det APT
       möte.........
 
       I dag har jag varit och lämnat prover för jag
       har en tid hos min doktor på mag-tarm mott
       snart......Goe Gubben åkte iväg till jobbet med
       en kanon förkylning...så jag misstänker att han
       snart är hemma igen....men nu blir det frukost....A..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0