Härliga Måndag...

 
                      Härliga Måndag.................
 
         Åh vad jag gillar måndagar efter en långhelg.......
         30 timmar tillsammans med syrran E-L, har
         gått som en dans, nätterna bara svischade
         förbi......jag vaknade vid 12-tiden och tog en
         promenad med Ludde......jag har även klarat
         av en hantverkare som tittat på pannan.........
 
 
            Jag har en "2" dag i dag men frukosten
            brukar som vanligt bestå av filmjölk lin-
            frö, psylliumsfrö och en clementin........
 
            Sedan har jag besökt en son på Kastanjen
            och donat lite.......nu blir det att laga lite mat
            och sedan dra ut till Marieberg...för nu är jag
            sugen på att handla....Ha det gott........A.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0