Fredag....


                 Fredag kväll och jag har talat med
                 Fina Ella i telefon........hon lyssnade
                 länge och sedan började hon skratta
                 så jag tror nog att hon kände igen min
                 röst.........Armen värker och är svullen
                 efter influensa vaccinet.......trött är jag
                 också efter två jobbarnätter och lite för
                 lite sömn eftersom jag hade städning
                 i dag........och sedan har jag en 2 dag..
                 tycker att det passar en dag som denna
                 när jag ända sover......jag har ätit lite
                 filmjölk, gratinerade grönsaker och
                 två clementiner......och en massa kol-
                 syrat vatten....och snart är det säng dags
                 I morgon blir det trädgårdsarbete......och
                 på söndag är det Farsdags middag här
                 hemma.......och på kvällen går jag på
                 ett jobbarpass igen.......Ha en bra
                 fredags kväll alla glada......A.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0