Alla Helgons Dag....

 
                    God Morgon Lördag..........
 
        Ett skepp kommer lastat....eller en bil kommer
        lastad med ved...........................................
 
 
               Goe Gubben drog i väg till Hackvad för
               att köpa ved till vinterns bad i tunnan....
 
               Själv har jag jobbat en natt av två och
               slagit rekord i sömn.....2,5 timmar har
               jag sovit......jag får nog gå ut och hjälpa
               gubben med veden, så kanske jag kan
               sova sedan............I em ska vi åka in
               till stan och hämta en säng åt svärmor..
 
               Måste köpa en ny lykta till Lars farfar
               och farmors grav för när vi kom igår
               och skulle tända ljuset så låg lyktan
               trasig.....glaset hade gått sönder, pinnen
               var av och själva lyktan var bucklig....vi
               tror att någon maskin av något slag hade
               kört för nära och fick med sig lyktan......men
               jag ska ringa till vaktmästaren på måndag
               och höra om de har någon förklaring till det...
               Nu blir det frulle........A..............................
        
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad tråkigt med lyktan. Har varit i våran kyrka o tänt ljus. Känns bra. Hoppas du sover skönt inatt.

2013-11-02 @ 19:10:09
Postat av: Eva

Såg nu att du jobbar en natt till. Ha det gott o hälsa.

2013-11-02 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0