Uppkopplad..

 
                                  GODMORGON.....:)
 
            Ja då är jag uppkopplad både till datorn och
            tens apparaten......och väntar på att dr från
            mag-tarm motagningen ska ringa.......jag fick
            en helt sjukt dosering på min magmedicin
            ASACOL.......men han kanske tycker att jag
            ska äta en hästdos när jag är på semester
            så jag inte ska få ett skov där....................
   
 
     Semesterlektyren är nu fixad
 
 
    Två böcker av Magdalena
    Graaf......Jag brukar vara
    väldigt optimistisk med att
    ta med böcker och få dom
    lästa på semestern......men
    för det mesta ligger de olästa
    i husbilen när vi kommer hem....
    I går blev det inte några fönster
    putsade så vi gör ett nytt försök
    i dag.....Ha en bra Onsdag.....A....
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Gomorron fina Anita!

Grattis till att Du kan vara ONYTTIG!!

Lycka till med TENS-apparaten!

Kram <3

2013-05-15 @ 09:39:49
Postat av: Anita

Hej Vännen....haha....att jag är onyttig är mera en regel än undantag.....TENS apparaten jobbar för fullt....Kram..:)

2013-05-15 @ 09:54:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0