Pingstdagen

 
                  Pingst Helg och den stora bröllops-
                  helgen.....men den har tappat sin
                  tjusning tycker jag, sedan vi bytte
                  ut annandagen mot 6: juli.................
 
                  Själv har jag jobbat....och det har
                  gått bra, första natten med fina
                  Anna och sedan med lugna Therese,
                  första natten hade vi det lite körigt med
                 larm från landsbygden så det blev att
                 åka många mil......nu laddar jag för
                 kvällens final match....och jag tror
                 på Sverige.....Husbilen har åter-
                 lämnas i perfekt skick efter att den
                 yngsta sonen Erik och hans Jessica
                 lånade den till Mariestad i fredags.....
                 och de var lite röda i fejan eftersom
                 de hade haft sol hela helgen...........
 
                 Nu blir det en helkväll framför tv:n....A...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva.

Skönt att du är bättre. Håller med dej om pingsten. Kommer ni till Hjo nåt innan Italien? Ha det bra o hälsa.

2013-05-19 @ 19:28:45
Postat av: Anita

Hej Eva....Jag vet inte om vi hinner till Hjo innan vi drar i väg...till helgen har vi talat om Karlsborg.....Ha det gott..

2013-05-20 @ 10:14:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0