Onsdag 22/5

 
                            Hej Alla Glada..........
 
           Jag är så nöjd över att tunnan nu är badbar igen
           efter plastningen.......i morse halv sju tassade jag
           ut till den för att kolla om jag kunde ta ett morgon
           dopp........smådugg och "bara" 10 grader i vattnet
           då fegade jag ur....skyller på förkylningen som ännu
           inte släppt taget om min kropp.....(.börjar nog bli
           gammal).......Så jag tog tidningen och kröp ner i
           sängen tillsammans med Ludde....satte på tv:n....
           och vaknade nu 10:45.....perfekt start på dagen
           eftersom det vankas två jobbarnätter nu...........
 
                  Om jag hade haft en bil hemma skulle jag dragit
                  ut till IKEA och köpt mig lite tyg.........antingen
                  detta svart-vit randiga eller så detta.............
 
 
                     prickigt i svart-vit......jag gillar det prickiga så
                     det får nog bli det........jag ska klä om min
                     kökssoffa och stolarna med det.....så har
                     jag en bricka, pall och en ljusstake som jag
                     ska måla svart också....nu är jag trött på allt
                     det vita som har varit en tid.......så ska jag
                     göra ett besök på Blomsterlandet också när
                     jag ändå är där.......behöver nya vita krukor
                     till mina rosa pelargoner, och spetsgardinerna
                     i vardagsrummet.....Jag får nog överraska Goe
                     när han kommer hem från jobbet med en tur
                     till Marieberg.......han kanske behöver något
                     slags verktyg......Nu är det hög tid för frukost....A...  
 
         

Kommentarer
Postat av: Eva.

Hej. Blev det något tyg? Klart kusinen behövde något verktyg. Kvinnans list övergår mannens förstånd. Här ska det bytas kök, med början nästa vecka. Ha det bra o hälsa.

2013-05-22 @ 19:01:08
Postat av: Anita

Hej Eva....Nej det blev inget tyg för de hade inte det på IKEA i Örebro.....Javisst överlistar vi männen....de flesta gångerna.....vad kul med nytt kök....Ha det gott...

2013-05-23 @ 18:30:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0