Måndag

 
                God Förmiddag     Ny vecka igen.....
 
          I natt blir det att inträda i tjänst igen efter att
          jag varit hemma i sju veckor, så därför har
          jag fixat lite hälsolådor att äta , de innehåller
          sallad, tomater, gurka, morötter i, en del skinka
          och i en del ananas och alla med ett stekt ägg....
 
          Jag har fortfarande en låst muskel i ryggen så
           det blir flera besök hos sjukgymnasten.....och
           min förkylning har inte släppt ännu.....men jag
           räknade ut att på fredag är det bara 5 veckor
           kvar tills vi drar till Italien, och då måste jag vara
           frisk..........................................................
 
 
         Goe har börjat med tunnan som han ska
         plasta.......vi får se vad resultatet blir, jag
         är lite skeptisk.....men det finns ju nya tunnor
         att köpa......hmm....Ha en bra Måndag.....A....
          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0