LÅG

 
                                  God Morgon
 
                I dag blir det ett "gnäll" inlägg.....jag är för
                det mesta rätt så positiv men ibland blir jag
                "låg" och så har det varit denna veckan......
                 därför har jag inte skrivit några blogg inlägg,
                 för det har inte känts så kul...
 
                 Jag har så himla ont i ryggen så jag orkar
                 snart inte med mig själv.....jag har svårt att
                 ligga, vaknar och måste upp och gå, kan
                 inte heller sitta längre stunder.....och när jag
                 ska ut och gå med Ludde så låser sig ryggen
                 så jag klarar knappast att gå hem.....gnäll, gnäll
                 och åter gnäll......och jag vet att det finns folk
                 som har det tusen gånger värre än mig..........
       
                 Jag har jobbat två nätter och fick punka på
                 jobbarbilen och det var ju inget bra......men
                 vi åkte från Kastanjen upp till Claessons och
                 bytte till en annan bil......sedan på APT på e.m
                 blev det lite ovett att jag kört upp och bytt bil,
                 jag skulle ställt bilen och hämtat en annan eller
                 så skulle jag ha lagat däcket provisorist med ett
                 lagningskitt som ska ligga i bilen......men som
                 inte fanns just i denna bilen.....vi ska nu få nya
                 bilar och det var mycket förmaningar om hur
                 mycket de kostade och alla finesser som ingår,
                 te.x att man kan pejla var vi är och man kan
                 även se hur man kör bilen, bensinförbrukning
                 och allt annat......Storebror ser dig..........det
                 enda nattpersonalen tjatar om är bra extraljus
                 men alla dessa bilar( 23 st) tror jag skulle lev-
                 ereras utan extraljus......lyssnar man.....?????
                 Det ligger på vårt ansvar att kolla upp bilen
                 innan vi åker iväg...vi ska kolla däcken, ljuset,
                 hur mycket bensin det finns kvar, att det finns
                 reflexvästar och lagningskitt....och dyligt.......
                 och innan dess kanske vi har fått ett larm från
                 en brukare några mil härifrån och hos den
                 brukaren ska vi vara  inom 30 minuter.....
                 det faller på sin orimlighet......ja det är inte
                 underligt att man blir låg och mår dåligt.....
 
                 Ja då är det fem jobbarnätter kvar innan
                 semestern och jag hoppas att ryggen blir
                 bättre......men som sagt just nu är jag
                 pessimist........A........................................
    
 
             
 
                
          
       
                
.

Kommentarer
Postat av: Mariana

Stor kraaam!! <3 <3

2013-05-30 @ 09:43:36
Postat av: Eva.

Visst blir men trött på allt ibland.Skönt att du har Italien att se fram emot. Jag undrade vart du tagit vägen på bloggen. Ha det så gott det går. Hälsa. Eva

2013-05-30 @ 13:28:06
Postat av: Anita

Tack Fina Mariana <3

2013-05-30 @ 14:00:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Eva....ja ibland är det bara inte roligt, du har nog rätt i att det blir bättre bara vi kommer i väg....i morgon är det bara 14 dagar tills vi åker...Ha det gott.../

2013-05-30 @ 14:03:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0