JOBBAT

 
               Ja då har jag vaknat efter min första jobbar-
               natt efter sjukskrivningen.......och den gick
               bra, jobbade även första natten med syrran
               Irene och det funkade jättebra så det här
               kommer att gå bra, vi har rätt mycket besök
               bort i kring och mycket bilåkande blir det......
               men vi hann in och få lite i magen mitt i
               natten och det känns alltid bra.....Nu ska
               jag på APT mellan 16-18 sedan blir det
               ännu en jobbarnatt......och i morgon blir
               det inte mycket sovande eftersom  jag
               ska göra ett besök på mag-tarm mott kl
               13.00....men sedan är jag långledig så
                då kan jag sova igen.........A...................
 
                                

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härligt att se att Du är igång igen.. :)
Men ta det lugnt.. trevlig helg!

Kram <3

2013-05-08 @ 12:16:00
Postat av: Anita

Hej Mariana....det gick bra att jobba två nätter...hoppas att ryggen håller...har faktiskt känt lite av den, vid vissa tillfällen, men nu är jag långledig och får ta igen mig lite.....Kramen....

2013-05-09 @ 22:11:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0