Vår Prinsessa

 
            Så kom hon Farmor och Farfars lilla
            prinsessa............................
 
 
           Jag fick den stora äran att mata lillan
           och ni må tro att det var en som var
           avundsjuk...................................
 
 
              Titta här vilken skönhet vi har
              fått i familjen...såå fin..........
              mitt farmors hjärta är så fullt
              av stolthet................
 
 
           Oj vad Pappa Magnus är kul........
 
 
              Efter ett besök hos GammelFarmor Siv
              som har namnsdag i dag....Grattis.......
              blev det en promenad i Fjugesta.......
 
 
           Ja då vart det matdags igen......men
           fina Goa Ella ville inte vakna.......och
           det tror jag beror på att hon fick så
           mycket frisk luft........Goe Farfar tyckte
           det var  lite synd att hon sov hela tiden
           och inte öppnade ögonen och tittade på
           honom......
 
 
           Det här gillar jag.......hon är så fin
           vår lilla Ella.......men Farfar fick ju
           inte se hennes fina ögon i dag...men
           snart träffas vi igen och då får han se....A....
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, hon är verkligen söt!
Och vad hon växer!
Kram <3

2013-03-09 @ 01:36:21
Postat av: Eva.

Å vilken ljuvlig liten baby. Jag blir alldeles salig att se henne. Har ända sen jag var lite älskat småbarn.Kul att ni ska stå på loppis. Har funderat på att åka till Örebro o sälja nån gång. Har sett att Marie har gillat en loppis där. Hoppas det går bra för er. Ha en skön helg.

2013-03-09 @ 18:23:21
Postat av: Anita

Hej Mariana....javisst är hon söt...men jag är ju part i målet...men för Goe och mig är hon naturligvis på första plats...fina Ella..

2013-03-10 @ 00:04:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Eva..Lilla Ella är så fin tycker vi.....Vi kan hyra ett par bord tillsammans du och jag på loppisen
bestäm ett datum så ordnar jag resten....Ha det gott..

2013-03-10 @ 00:08:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0