VÅR eller?????

 
           Lördagförmiddag.......åh vad jag gillar
           lördagar......och i dag skiner solen, och
           dörren till kuvösen är öppen, lite vår
           känsla får jag.....skönt, för nu är jag så
           förbaskat trött på vintern......Goe sitter
           uppflugen i ett äppelträd och ska gallra
           de sista grenarna...själv haltar jag runt
           här inne och gör det lilla jag kan med mitt
           ryggskott, som har blivit bättre men känns
           fortfarande av.....i går tillbringade jag ju
           hela dagen i sängen och jag tror att det
           hjälpte till så att det lossnade....för jag
           tycker inte om ryggskott, man kan ju
           dö av det......det gjorde Olof Palme !!!!
           Ha en bra lördag alla glada........A........ 
         

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad rolig du är. Skönt att det gett med sej lite. Här är det underbart väder o jag tycker det luktar lite vår.

2013-03-23 @ 14:08:05
Postat av: Mariana

Haha... fina Du!
Du är inte bara klok... Du har humor också!
Fast det var ju inget nytt för mej.
Många skratt har Du bjudit på.

Gött att Du är bättre med "skottet."

Ha en fortsatt fin helg.. kram <3

2013-03-23 @ 18:49:37
Postat av: Anita

Hej Eva.....vi har suttit i kuvösen och ätit grillat och vi fick öppna dörren för det blev för varmt i kuvösen.....så nog är våren på väg...härligt..

2013-03-23 @ 22:07:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Haha Mariana....jo men så var det ju ....han dog av ett rygg"skott"...så jag blev lite nervös..hehe..Kram på dig......

2013-03-23 @ 22:09:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0