Usch och fy......

 
              GODMORGON....
 
    Det blev dåligt med bloggandet
    i går och det lät väl inte bli bättre
   i dag.....Goe är nu frisk från mag-
   sjukan och har i dag gått in i tjänst
   själv har mitt ryggonda blivit värre,
   jag kan inte sitta ner utan tillbringar
   den mesta tiden på rygg i sängen
   men försöker ta mig upp då och då
   för att gå runt lite.....sedan ska jag
   lägga mig igen och det är med stor
   svårighet att få upp vänster ben i
   sängen....fortsätter det så här så
   måste jag nog ringa biståndshand-
   läggaren för att bli beviljad hjälp av
   Hemvården........Påskresan med
   husbilen är nu i stor fara...bara för
   ett skit ryggskott.........A...............
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch stackars dig....fy fasen ryggen är inte rolig när den jävlas inte.Krya på dig vännen min.
Kraaaam <3

2013-03-26 @ 11:23:56
Postat av: Mariana

Lider med Dej, goa Anita!
Se till att få maximal hemhjälp nu så Du kan få igen lite av allt som Du givit till andra under alla år!
Skämt åsido.. ont krut, Du vet..:)
När Du får se husbilen då är Du frisk som en nötkärna igen.. kryapådejkramar <3

2013-03-26 @ 14:00:25
Postat av: Anita

Hej Madde....nej just nu är det inget kul...men det rätat väl till sig som allt annat gör...Kramen..

2013-03-26 @ 18:45:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Mariana....haha nej ont krut förgås inte så lätt....så det här reder sig nog också ska du se...Sitter just nu och njuter av ett nystädat hus....Kramen....

2013-03-26 @ 18:48:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0