Sjukdom och Loppis

 
                           GODKVÄLL.....
 
            I morse när jag kom ut på trädäcket på
            altan fick jag se se dessa släpande spår
            de tre spåren som är närmast tror jag är
            Luddes........dessa släpande spår gick
            över hela altan.......vad är det för spår.....
 
            I morgon ska jag stå på loppis i Golf-
            hallen i Vivalla.....det var meningen att
            Goe och jag skulle vara där men nu har
            han blivit lite krassliger...........han har
            fått en infektion efter ett postoperativ
            ingrepp......och har feber så han fick
            nu antibiotika i 14 dagar.....så han är
            mycket sjuk.....men han ska skjutsa
            in mig och hjälpa mig att få in alla
            kartonger från bilen sedan åker han
            hem och vilar till jag ringer efter
            honom........ska bli så himla kul
            tycker jag......kommer rapporter
            både på fejan och här på bloggen
            om hur det går...............A...........
       
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0