Natt

 
            Mina rosor som jag köpte för 8 dagar
            sedan i lördags började nicka i vasen
            så därför klippte jag av dem och satte
            ner i en djup tallrik istället......och där
            lever de nu vidare........Klockan är nu
            över midnatt, men jag har fått lite ont
            i magen så jag sitter uppe en stund
            så får jag se om det ger sig........och
            under tiden spelar jag wordfeud med
            Dansken......han är från Danmark men
            bor i Gisslaved och jobbar natt.....det
            är ingen av mina andra spelvänner
            som är vakna så här dags....A........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0